Zarząd firmy TADEUSZ ŚLĘZAKMNISZEKSKLEP ZIELARSKO-DROGERYJNY - TADEUSZ ŚLĘZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TADEUSZ ŚLĘZAK (CEIDG)
TADEUSZ ŚLĘZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TADEUSZ ŚLĘZAKMNISZEKSKLEP ZIELARSKO-DROGERYJNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 4, PL-97-350, GORZKOWICE. Główny zakres działalności TADEUSZ ŚLĘZAK to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP TADEUSZ ŚLĘZAKMNISZEKSKLEP ZIELARSKO-DROGERYJNY: 7711010640. REGON TADEUSZ ŚLĘZAKMNISZEKSKLEP ZIELARSKO-DROGERYJNY: 590359110.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TADEUSZ ŚLĘZAK
Więcej informacji o TADEUSZ ŚLĘZAKMNISZEKSKLEP ZIELARSKO-DROGERYJNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.