Zarząd firmy TADEUSZ KOPEĆ : PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE POD KORONĄ HALINA I TADEUSZ KOPEĆ - Tadeusz Kopeć, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tadeusz Kopeć (CEIDG)
Tadeusz Kopeć prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TADEUSZ KOPEĆ : PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE POD KORONĄ HALINA I TADEUSZ KOPEĆ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 6, PL-36-110, MAJDAN KRÓLEWSKI. Główny zakres działalności Tadeusz Kopeć to Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) (PKD główne: 56.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP TADEUSZ KOPEĆ : PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE POD KORONĄ HALINA I TADEUSZ KOPEĆ: 8671490171. REGON TADEUSZ KOPEĆ : PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE POD KORONĄ HALINA I TADEUSZ KOPEĆ: 180522954.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tadeusz Kopeć
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.