Zarząd firmy Tadeusz Bednarz Firma Handlowo-Usługowa ELEKTRO-DOM - Tadeusz Bednarz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-01
Działalność gospodarcza Tadeusz Bednarz (CEIDG)
Tadeusz Bednarz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TADEUSZ BEDNARZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ELEKTRO-DOM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 737, PL-37-430, JEŻOWE. Główny zakres działalności Tadeusz Bednarz to Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku (PKD główne: 95.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP TADEUSZ BEDNARZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ELEKTRO-DOM: 8652097076. REGON TADEUSZ BEDNARZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ELEKTRO-DOM: 83137797400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tadeusz Bednarz
Więcej informacji o TADEUSZ BEDNARZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ELEKTRO-DOM
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.