Zarząd firmy TACHOCAR MARCIN SZYMAŃSKI; TRUCK PARTNER - MARCIN SZYMAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN SZYMAŃSKI (CEIDG)
MARCIN SZYMAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TACHOCAR MARCIN SZYMAŃSKI; TRUCK PARTNER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUTYCKA 93, PL-60-478, POZNAŃ. Główny zakres działalności MARCIN SZYMAŃSKI to Pozostałe badania i analizy techniczne (PKD główne: 71.20.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w naprawie i konserwacji komputerów, artykułów użytku osobistego i domowego oraz pojazdów silnikowych, w tym motocykli, naprawa blacharsko-lakiernicza oraz konserwacja pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP TACHOCAR MARCIN SZYMAŃSKI; TRUCK PARTNER: 7811273623. REGON TACHOCAR MARCIN SZYMAŃSKI; TRUCK PARTNER: 630945916.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN SZYMAŃSKI
Więcej informacji o TACHOCAR MARCIN SZYMAŃSKI; TRUCK PARTNER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio