Zarząd firmy T-Car Pojazdy Specjalistyczne Piotr Kontrabecki - Kontrabecki Piotr Dariusz
Kontrabecki Piotr Dariusz jest w zarządzie KRS T-CAR POJAZDY SPECJALISTYCZNE PIOTR KONTRABECKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kontrabecki Piotr Dariusz jest również w zarządzie T-CAR POJAZDY SPECJALISTYCZNE PIOTR KONTRABECKI, która została założona 2002-05-28 i ma siedzibę przy RZESZOWSKA 182, PL-39-200, DĘBICA. KRS T-CAR POJAZDY SPECJALISTYCZNE PIOTR KONTRABECKI zajmuje się produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, badania i analizy techniczne, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP T-CAR POJAZDY SPECJALISTYCZNE PIOTR KONTRABECKI: 8722133074. REGON T-CAR POJAZDY SPECJALISTYCZNE PIOTR KONTRABECKI: 691677138.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kontrabecki Piotr Dariusz
Pozostali członkowie zarządu
Beata Agnieszka Kontrabecka |
Więcej informacji o T-CAR POJAZDY SPECJALISTYCZNE PIOTR KONTRABECKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby