Zarząd firmy SZYMON KUGLARZ - SZYMON KUGLARZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SZYMON KUGLARZ (CEIDG)
SZYMON KUGLARZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SZYMON KUGLARZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOKOSZYCKA 131C, PL-44-300, WODZISŁAW ŚLĄSKI. Główny zakres działalności SZYMON KUGLARZ to Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów i inne. NIP SZYMON KUGLARZ: 6471481002. REGON SZYMON KUGLARZ: 27820907800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SZYMON KUGLARZ
Więcej informacji o SZYMON KUGLARZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.