Zarząd firmy Szymon Brzuchacz FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - Szymon Brzuchacz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Szymon Brzuchacz (CEIDG)
Szymon Brzuchacz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SZYMON BRZUCHACZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PARKOWA 7A, PL-32-031, GAJ. Główny zakres działalności Szymon Brzuchacz to Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków (PKD główne: 41.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa i inne. NIP SZYMON BRZUCHACZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 9442243299. REGON SZYMON BRZUCHACZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 12255883900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szymon Brzuchacz
Więcej informacji o SZYMON BRZUCHACZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.