Firma Szymański Audio Bartłomiej Szymański
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL22 1090 1304 0000 0001 3464 4620
PL45 1090 1304 0000 0001 3464 4788
PL55 1090 2590 0000 0001 3619 3700
|
Działalność PKD:
Firma SZYMAŃSKI AUDIO BARTŁOMIEJ SZYMAŃSKI została założona 2017-06-01 i obecnie mieści się przy UL. HUBALA 112, PL-94-048, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Szymański Audio Bartłomiej Szymański (REGON 25097554100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny mieszkań nie pędzą już w górę. To zasługa dużej podaży
W umowach notarialnych z października nadal widać podwyżki cen mieszkań, choć już nie tak duże jak miesiąc wcześniej. Eksperci chętniej też wróżą przeceny na rynku nieruchomości.
Pomysł na OKI cieszy rynek. Limity na zagranicę nie odstraszają
Limit inwestycji zagranicznych jest przyjmowany ze zrozumieniem, choć z perspektywy inwestorów indywidualnych nie jest to idealne rozwiązanie.
Francja wyprzedza Niemcy w technologiach, Polska patrzy i naśladuje
W modelach AI rękawice Amerykanom są w stanie rzucić Francuzi. To nie jest przypadek, a element większego trendu.