Sprawozdania finansowe Szym-Bud Group
Dane bilansowe SZYM-BUD GROUP
ROK
|
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 257 361,63 | 344 238,75 | 694 977,17 | 730 858,29 | 512 451,78 | 408 470,00 | 376 332,57 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 550 000,00 | 434 179,33 | 434 179,33 | 328 788,31 | 358 788,31 |
B. Aktywa obrotowe | 257 361,63 | 344 238,75 | 144 977,17 | 296 678,96 | 78 272,45 | 79 681,69 | 17 544,26 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 257 361,63 | 344 238,75 | 694 977,17 | 730 858,29 | 512 451,78 | 408 470,00 | 376 332,57 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 107 849,46 | -4 598,24 | -118 622,21 | -128 736,31 | 327 888,69 | 152 335,06 | 224 598,19 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 149 512,17 | 348 836,99 | 813 599,38 | 859 594,60 | 184 563,09 | 256 134,94 | 151 734,38 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 450 000,00 | 330 000,00 | 180 000,00 | 180 000,00 | 96 000,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 149 512,17 | 348 836,99 | 363 599,38 | 529 594,60 | 4 563,09 | 76 134,94 | 55 734,38 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.