Firma SZUSTER CONSULTING Mirosław Szuster
Adres | 30, PL-98-350, NARAMICE | |
Województwo | łódzkie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych |
Numery rachunków bankowych |
PL38 1020 2791 0000 7202 0170 5656
|
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma SZUSTER CONSULTING MIROSŁAW SZUSTER została założona 2010-12-07 i obecnie mieści się przy 30, PL-98-350, NARAMICE. Główna działalność firmy to badania naukowe i prace rozwojowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, maszyny ogólnego przeznaczenia, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność profesjonalna, specjalistyczne projektowanie, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie SZUSTER CONSULTING Mirosław Szuster (REGON 73017742000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.