Zarząd firmy Szminka Puder Tusz Makijaż i Stylizacja Brwi Ewa Jakobiuk - Ewa Jakobiuk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ewa Jakobiuk (CEIDG)
Ewa Jakobiuk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SZMINKA PUDER TUSZ MAKIJAŻ I STYLIZACJA BRWI EWA JAKOBIUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KILIŃSKIEGO 17, PL-22-100, CHEŁM. Główny zakres działalności Ewa Jakobiuk to Przygotowanie terenu pod budowę (PKD główne: 43.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i inne. NIP SZMINKA PUDER TUSZ MAKIJAŻ I STYLIZACJA BRWI EWA JAKOBIUK: 9211977914. REGON SZMINKA PUDER TUSZ MAKIJAŻ I STYLIZACJA BRWI EWA JAKOBIUK: 52810849600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ewa Jakobiuk
Więcej informacji o SZMINKA PUDER TUSZ MAKIJAŻ I STYLIZACJA BRWI EWA JAKOBIUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.