Zarząd firmy Szkolenia i Doradztwo DANIEL SZOSTAK - DANIEL SZOSTAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANIEL SZOSTAK (CEIDG)
DANIEL SZOSTAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SZKOLENIA I DORADZTWO DANIEL SZOSTAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-05-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIKORKI 71, PL-71-221, SZCZECIN. Główny zakres działalności DANIEL SZOSTAK to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), badanie rynku i opinii publicznej, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP SZKOLENIA I DORADZTWO DANIEL SZOSTAK: 7651392039. REGON SZKOLENIA I DORADZTWO DANIEL SZOSTAK: 38601590400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANIEL SZOSTAK
Więcej informacji o SZKOLENIA I DORADZTWO DANIEL SZOSTAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach