Zarząd firmy Szkoła Nauki Jazdy JOANNA CUDZIK - JOANNA CUDZIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA CUDZIK (CEIDG)
JOANNA CUDZIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SZKOŁA NAUKI JAZDY JOANNA CUDZIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-11 i ma swoją siedzibę pod adresem DĄBRÓWKI 6/I8, PL-57-300, KŁODZKO. Główny zakres działalności JOANNA CUDZIK to Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu (PKD główne: 85.53.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP SZKOŁA NAUKI JAZDY JOANNA CUDZIK: 8831096722. REGON SZKOŁA NAUKI JAZDY JOANNA CUDZIK: 89042790100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA CUDZIK
Więcej informacji o SZKOŁA NAUKI JAZDY JOANNA CUDZIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach