Zarząd firmy SZEJNER MOTORS AGNIESZKA SZEJNER - AGNIESZKA SZEJNER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA SZEJNER (CEIDG)
AGNIESZKA SZEJNER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SZEJNER MOTORS AGNIESZKA SZEJNER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-11-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DWORCOWA 36, PL-64-840, BUDZYŃ. Główny zakres działalności AGNIESZKA SZEJNER to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP SZEJNER MOTORS AGNIESZKA SZEJNER: 7642174952. REGON SZEJNER MOTORS AGNIESZKA SZEJNER: 30069979800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA SZEJNER
Więcej informacji o SZEJNER MOTORS AGNIESZKA SZEJNER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach