Zarząd firmy SZALONE NOŻYCZKI JANINA WOJCIESZKO - JANINA WOJCIESZKO, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-11-01
Działalność gospodarcza JANINA WOJCIESZKO (CEIDG)
JANINA WOJCIESZKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SZALONE NOŻYCZKI JANINA WOJCIESZKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-11-09 i ma swoją siedzibę pod adresem 236, PL-32-002, WĘGRZCE WIELKIE. Główny zakres działalności JANINA WOJCIESZKO to Produkcja wyrobów tekstylnych dla gospodarstw domowych i gotowych artykułów wyposażenia wnętrz (PKD główne: 13.92.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów i środków ochrony roślin i inne. NIP SZALONE NOŻYCZKI JANINA WOJCIESZKO: 6830002310. REGON SZALONE NOŻYCZKI JANINA WOJCIESZKO: 35775205400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANINA WOJCIESZKO
Więcej informacji o SZALONE NOŻYCZKI JANINA WOJCIESZKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach