Zarząd firmy SYSTEMY ALARMOWE Wojciech Hryniewicki - Wojciech Hryniewicki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Wojciech Hryniewicki (CEIDG)
Wojciech Hryniewicki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SYSTEMY ALARMOWE WOJCIECH HRYNIEWICKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-01-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA REJTANA 25, PL-17-100, BIELSK PODLASKI. Główny zakres działalności Wojciech Hryniewicki to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP SYSTEMY ALARMOWE WOJCIECH HRYNIEWICKI: 5431025929. REGON SYSTEMY ALARMOWE WOJCIECH HRYNIEWICKI: 05041492600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wojciech Hryniewicki
Więcej informacji o SYSTEMY ALARMOWE WOJCIECH HRYNIEWICKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.