Firma SYSKA BRONISŁAW U BRONKA SKLEP SPOŻYWCZY s.c. IWONA PASTUSZAK, BRONISŁAW SYSKA
Działalność PKD:
Firma SYSKA BRONISŁAW U BRONKA SKLEP SPOŻYWCZY S.C. IWONA PASTUSZAK, BRONISŁAW SYSKA została założona 1998-12-18 i obecnie mieści się przy UL. WOJSKA POLSKIEGO 82, PL-91-809, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, ruchome placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie SYSKA BRONISŁAW U BRONKA SKLEP SPOŻYWCZY s.c. IWONA PASTUSZAK, BRONISŁAW SYSKA (REGON 47032806700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &