Zarząd firmy SYNERGY JOANNA TOMASZEWSKA - JOANNA TOMASZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-31
Działalność gospodarcza JOANNA TOMASZEWSKA (CEIDG)
JOANNA TOMASZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SYNERGY JOANNA TOMASZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem SOLIPSKA 3348, PL-02-482, WARSZAWA. Główny zakres działalności JOANNA TOMASZEWSKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność pocztowa i kurierska, pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP SYNERGY JOANNA TOMASZEWSKA: 7311426319. REGON SYNERGY JOANNA TOMASZEWSKA: 38739814900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA TOMASZEWSKA
Więcej informacji o SYNERGY JOANNA TOMASZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.