Zarząd firmy Symetria barbershop Michał Kierski - Michał Kierski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Kierski (CEIDG)
Michał Kierski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SYMETRIA BARBERSHOP MICHAŁ KIERSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIENKIEWICZA 111, PL-15-092, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności Michał Kierski to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania. NIP SYMETRIA BARBERSHOP MICHAŁ KIERSKI: 5423406539. REGON SYMETRIA BARBERSHOP MICHAŁ KIERSKI: 38674980700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Kierski
Więcej informacji o SYMETRIA BARBERSHOP MICHAŁ KIERSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.