Zarząd firmy SYLWIA WAŁKOWICZ SŁODKOŚCI DLA GOŚCI - SYLWIA WAŁKOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SYLWIA WAŁKOWICZ (CEIDG)
SYLWIA WAŁKOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SYLWIA WAŁKOWICZ SŁODKOŚCI DLA GOŚCI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-11-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HANNY I KAZIMIERZA WEJCHERTÓW 10, PL-43-100, TYCHY. Główny zakres działalności SYLWIA WAŁKOWICZ to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja soków z owoców i warzyw, produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, produkcja kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP SYLWIA WAŁKOWICZ SŁODKOŚCI DLA GOŚCI: 6462010208. REGON SYLWIA WAŁKOWICZ SŁODKOŚCI DLA GOŚCI: 52693932000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SYLWIA WAŁKOWICZ
Więcej informacji o SYLWIA WAŁKOWICZ SŁODKOŚCI DLA GOŚCI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.