Zarząd firmy SYLWIA NOWAK PRACOWNIA PLASTYCZNA PUPPETMAKER - SYLWIA NOWAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-02-17
Działalność gospodarcza SYLWIA NOWAK (CEIDG)
SYLWIA NOWAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SYLWIA NOWAK PRACOWNIA PLASTYCZNA PUPPETMAKER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-07-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS. PIOTRA SKARGI 133, PL-95-200, PABIANICE. Główny zakres działalności SYLWIA NOWAK to Pozostała działalność twórcza (PKD główne: 90.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe formy edukacji artystycznej, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność wspomagająca edukację, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych i inne. NIP SYLWIA NOWAK PRACOWNIA PLASTYCZNA PUPPETMAKER: 7311437292. REGON SYLWIA NOWAK PRACOWNIA PLASTYCZNA PUPPETMAKER: 101146866.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SYLWIA NOWAK
Więcej informacji o SYLWIA NOWAK PRACOWNIA PLASTYCZNA PUPPETMAKER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio