Zarząd firmy SYLWIA MULARSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY - SYLWIA MULARSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SYLWIA MULARSKA (CEIDG)
SYLWIA MULARSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SYLWIA MULARSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-12-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DRZEWICKA 36, PL-66-470, KOSTRZYN NAD ODRĄ. Główny zakres działalności SYLWIA MULARSKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.26.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP SYLWIA MULARSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 5981239682. REGON SYLWIA MULARSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 08039789000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SYLWIA MULARSKA
Więcej informacji o SYLWIA MULARSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych