Firma SYLWIA MULARSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL65 1020 1954 0000 7102 0393 3405
|
Działalność PKD:
Firma SYLWIA MULARSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY została założona 2001-12-28 i obecnie mieści się przy UL. DRZEWICKA 36, PL-66-470, KOSTRZYN NAD ODRĄ. Główna działalność firmy to sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują biblioteki, archiwa, muzea i kultura, naprawa pojazdów samochodowych, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność pocztowa i kurierska, rozbiórka i przygotowanie terenu, różny usługi indywidualne, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie SYLWIA MULARSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY (REGON 08039789000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych