Sprawozdania finansowe Świt-Service
Dane bilansowe ŚWIT-SERVICE
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 393 076,84 | 415 551,57 | 544 665,34 | 538 957,16 | 609 006,81 | 1 072 472,94 |
A. Aktywa trwałe | 197 335,69 | 225 577,27 | 218 949,41 | 463 715,71 | 527 302,16 | 373 492,60 |
B. Aktywa obrotowe | 195 741,15 | 189 974,30 | 325 715,93 | 75 241,45 | 81 704,65 | 698 980,34 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 393 076,84 | 415 551,57 | 544 665,34 | 538 957,16 | 609 006,81 | 1 072 472,94 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 55 827,88 | 91 784,61 | 159 417,38 | 219 084,20 | 256 580,85 | 116 636,98 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 337 248,96 | 323 766,96 | 335 247,96 | 319 872,96 | 352 425,96 | 955 835,96 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 86 000,00 | 0,00 | 0,00 | 60 000,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 337 248,96 | 237 766,96 | 335 247,96 | 319 872,96 | 292 425,96 | 925 372,96 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.