Zarząd firmy Świętokrzyskie Centrum Usługowo - Szkoleniowe PEAN Dawid Wesołowski - Dawid Wesołowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dawid Wesołowski (CEIDG)
Dawid Wesołowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM USŁUGOWO - SZKOLENIOWE PEAN DAWID WESOŁOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-11-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAZNODZIEJSKA 11, PL-27-415, KUNÓW. Główny zakres działalności Dawid Wesołowski to Transport pacjentów karetką (PKD główne: 86.92.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność pielęgniarska i położnicza, działalność w zakresie medycyny tradycyjnej, uzupełniającej i alternatywnej, działalność w zakresie pozostałej opieki zdrowotnej, działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna i inne. NIP ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM USŁUGOWO - SZKOLENIOWE PEAN DAWID WESOŁOWSKI: 6612344320. REGON ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM USŁUGOWO - SZKOLENIOWE PEAN DAWID WESOŁOWSKI: 36287691500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dawid Wesołowski
Więcej informacji o ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM USŁUGOWO - SZKOLENIOWE PEAN DAWID WESOŁOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.