Zarząd firmy ŚWIERKOT TOMASZ CEZAR FIRMA HANDLOWA - TOMASZ ŚWIERKOT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ ŚWIERKOT (CEIDG)
TOMASZ ŚWIERKOT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŚWIERKOT TOMASZ CEZAR FIRMA HANDLOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-12-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MŁYŃSKA 11, PL-43-502, CZECHOWICE-DZIEDZICE. Główny zakres działalności TOMASZ ŚWIERKOT to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe zakwaterowanie, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP ŚWIERKOT TOMASZ CEZAR FIRMA HANDLOWA: 6521020155. REGON ŚWIERKOT TOMASZ CEZAR FIRMA HANDLOWA: 07231664900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ ŚWIERKOT
Więcej informacji o ŚWIERKOT TOMASZ CEZAR FIRMA HANDLOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.