Zarząd firmy ŚWIAT SŁODYCZY - MARCIN STĘPIEŃ - MARCIN STĘPIEŃ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN STĘPIEŃ (CEIDG)
MARCIN STĘPIEŃ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŚWIAT SŁODYCZY - MARCIN STĘPIEŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 129, PL-97-200, TOMASZÓW MAZOWIECKI. Główny zakres działalności MARCIN STĘPIEŃ to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i inne. NIP ŚWIAT SŁODYCZY - MARCIN STĘPIEŃ: 7732212283. REGON ŚWIAT SŁODYCZY - MARCIN STĘPIEŃ: 10076021600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN STĘPIEŃ
Więcej informacji o ŚWIAT SŁODYCZY - MARCIN STĘPIEŃ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.