Firma Sw-Tech
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL09 1090 0088 0000 0001 6104 7792
PL42 1050 1243 1000 0090 8060 5703 |
Działalność PKD:
Firma SW-TECH została założona 2018-04-04 i obecnie mieści się przy UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 63, PL-41-503, CHORZÓW. Główna działalność firmy to agencje pracy tymczasowej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, produkcja konstrukcji metalowych i ich części, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność w zakresie odsprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz pośrednictwo w telekomunikacji, działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Sw-Tech (REGON 36988209500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i