Zarząd firmy Supraśl Łukaszewicz I Wspólnicy - Grycuk Piotr
Grycuk Piotr jest w zarządzie KRS SUPRAŚL ŁUKASZEWICZ I WSPÓLNICY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Grycuk Piotr jest również w zarządzie SUPRAŚL ŁUKASZEWICZ I WSPÓLNICY, która została założona 2020-03-12 i ma siedzibę przy UL. DREWNIANA 11-2, PL-15-265, BIAŁYSTOK. KRS SUPRAŚL ŁUKASZEWICZ I WSPÓLNICY zajmuje się kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty budowlane specjalistyczne, pozostałe formy udzielania kredytów, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych i inne. NIP SUPRAŚL ŁUKASZEWICZ I WSPÓLNICY: 9662138179. REGON SUPRAŚL ŁUKASZEWICZ I WSPÓLNICY: 385807394.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grycuk Piotr
Pozostali członkowie zarządu
Viktors Kuzjaks | ||
Robert Skrzypkowski | ||
Wiesław Wołoszyn | ||
Dawid Łukaszewicz | ||
Kamila Wołoszyn |
Więcej informacji o SUPRAŚL ŁUKASZEWICZ I WSPÓLNICY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby