Sprawozdania finansowe Super Media Holding
Dane bilansowe SUPER MEDIA HOLDING
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 15 432 432,93 | 15 461 556,26 |
A. Aktywa trwałe | 14 937 146,67 | 14 933 625,39 |
B. Aktywa obrotowe | 495 286,26 | 527 930,87 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 15 432 432,93 | 15 461 556,26 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 15 425 931,02 | 15 455 489,05 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 6 501,91 | 6 067,21 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 6 501,91 | 6 067,21 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Search fund w Polsce, rewizja KPO i przejęcie TikToka
W PB BRIEF wyjaśniamy, czym jest search fund i dlaczego model ten dopiero startuje w Polsce. Zaglądamy też na posiedzenie rządu m.in. ws. budżetu na 2026 r. i zmian w KPO. A za oceanem – TikTok

PKO BP widzi dobre perspektywy dla Polski
Inflacja w Polsce niebawem spadnie do celu NBP, wyceny akcji na giełdzie będą dalej rosnąć, a rentowności obligacji skarbowych spadać - tak na najbliższe 4-5 kwartałów zapatruje się największy polski

Przejęcie spółki IT nie spodobało się NIK
Kontrolerzy NIK uznali, że przejęcie przez Lasy Państwowe prywatnej spółki informatycznej było niegospodarne i niecelowe. Za niegospodarne i nierzetelne uznali jej późniejsze dokapitalizowanie.