Sprawozdania finansowe Sunshine Property
Dane bilansowe SUNSHINE PROPERTY
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 17 463 717,60 | 22 048 766,78 | 25 224 322,14 | 28 557 493,26 | 28 252 208,29 | 29 580 452,17 |
| A. Aktywa trwałe | 16 413 607,23 | 20 202 144,08 | 24 948 032,14 | 27 852 693,15 | 26 070 157,82 | 24 142 904,70 |
| B. Aktywa obrotowe | 1 050 110,37 | 1 846 622,70 | 276 290,00 | 704 800,11 | 2 182 050,47 | 5 437 547,47 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 17 463 717,60 | 22 048 766,78 | 25 224 322,14 | 28 557 493,26 | 28 252 208,29 | 29 580 452,17 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | -1 173 036,29 | -1 531 656,12 | -2 166 919,71 | -3 264 238,00 | -3 625 260,27 | -2 144 375,49 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 18 636 753,89 | 23 580 422,90 | 27 391 241,85 | 31 821 731,26 | 31 877 468,56 | 31 724 827,66 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 18 249 213,45 | 23 161 201,10 | 27 218 417,24 | 31 604 883,34 | 31 345 132,63 | 30 844 622,67 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 387 540,44 | 419 221,80 | 172 824,61 | 216 847,92 | 532 335,93 | 880 204,99 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje