Firma SUNRISE FOTOWOLTAIKA Adam Świerczyński
Adres | UL. CIOSNOWSKA 165B, PL-95-100, ZGIERZ | |
Województwo | łódzkie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | sunrisefotowoltaika.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wykonywanie instalacji elektrycznych |
Numery rachunków bankowych |
PL77 1140 2004 0000 3002 6593 4953
|
Działalność PKD:
Firma SUNRISE FOTOWOLTAIKA ADAM ŚWIERCZYŃSKI została założona 2009-12-20 i obecnie mieści się przy UL. CIOSNOWSKA 165B, PL-95-100, ZGIERZ. Główna działalność firmy to roboty instalacyjne elektryczne i budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują roboty budowlane budynków, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie SUNRISE FOTOWOLTAIKA Adam Świerczyński (REGON 10078702000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.