Zarząd firmy ,,SUCCESSFUL SALE MATEUSZ BIELSKI - MATEUSZ BIELSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-07-01
Działalność gospodarcza MATEUSZ BIELSKI (CEIDG)
MATEUSZ BIELSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ,,SUCCESSFUL SALE MATEUSZ BIELSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-03-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO 279, PL-05-820, PIASTÓW. Główny zakres działalności MATEUSZ BIELSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność pozostałych agencji transportowych i inne. NIP ,,SUCCESSFUL SALE MATEUSZ BIELSKI: 5342618214. REGON ,,SUCCESSFUL SALE MATEUSZ BIELSKI: 38562780600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ BIELSKI
Więcej informacji o ,,SUCCESSFUL SALE MATEUSZ BIELSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.