Zarząd firmy STYROBIZZ Krystyna Podgórska-Szczepek - Krystyna Podgórska-Szczepek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krystyna Podgórska-Szczepek (CEIDG)
Krystyna Podgórska-Szczepek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STYROBIZZ KRYSTYNA PODGÓRSKA-SZCZEPEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-10-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUBELSKA 13B25, PL-35-241, RZESZÓW. Główny zakres działalności Krystyna Podgórska-Szczepek to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, zakładanie stolarki budowlanej, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP STYROBIZZ KRYSTYNA PODGÓRSKA-SZCZEPEK: 6852166964. REGON STYROBIZZ KRYSTYNA PODGÓRSKA-SZCZEPEK: 180280899.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krystyna Podgórska-Szczepek
Więcej informacji o STYROBIZZ KRYSTYNA PODGÓRSKA-SZCZEPEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.