Sprawozdania finansowe Stylchyn Markowicz Koza
Dane bilansowe STYLCHYN MARKOWICZ KOZA
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 383 967,12 | 8 678 609,02 | 9 959 435,25 | 13 197 258,06 |
A. Aktywa trwałe | 2 062 374,00 | 4 856 067,55 | 6 609 566,04 | 11 585 005,48 |
B. Aktywa obrotowe | 321 593,12 | 3 822 541,47 | 3 349 869,21 | 1 612 252,58 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - |
Pasywa razem | 2 383 967,12 | 8 678 609,02 | 9 959 435,25 | 13 197 258,06 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -62 232,61 | 130 489,84 | 47 621,67 | 1 057 130,52 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 446 199,73 | 8 548 119,18 | 9 911 813,58 | 12 140 127,54 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 2 427 612,64 | 7 944 609,23 | 8 203 190,77 | 9 240 128,22 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 18 587,09 | 603 509,95 | 1 708 622,81 | 1 499 999,32 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Scam Alert! Fałszywe bilety na koncerty
Trwa sezon na fałszywe bilety. Okazyjne oferty w social mediach prowadzą do stron z płatnością wyłącznie Blikiem — to fikcja. Są też kolejne podróbki logowania do BOŚ i BPS, fałszywe reklamy z logo

Scamming: Rodzice nie wiedzą co robią dzieci w sieci
Nie wiemy, w jaki sposób nasze dzieci korzystają z internetu – wynika z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców pt. "Nastolatki” przygotowanego przez NASK.