Zarząd firmy Studio13 Projektowanie wizerunku Patrycja Jackowska - PATRYCJA JACKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PATRYCJA JACKOWSKA (CEIDG)
PATRYCJA JACKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STUDIO13 PROJEKTOWANIE WIZERUNKU PATRYCJA JACKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-09-24 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚWIĘTEGO MICHAŁA 100, PL-61-005, POZNAŃ. Główny zakres działalności PATRYCJA JACKOWSKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP STUDIO13 PROJEKTOWANIE WIZERUNKU PATRYCJA JACKOWSKA: 7822836314. REGON STUDIO13 PROJEKTOWANIE WIZERUNKU PATRYCJA JACKOWSKA: 381334020.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PATRYCJA JACKOWSKA
Więcej informacji o STUDIO13 PROJEKTOWANIE WIZERUNKU PATRYCJA JACKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.