Firma Studio Reklamy POPROSTU Beata Kieliszczyk-Bochużyńska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL88 1140 2017 0000 4102 0360 1598
|
Działalność PKD:
Firma STUDIO REKLAMY POPROSTU BEATA KIELISZCZYK-BOCHUŻYŃSKA została założona 2004-03-16 i obecnie mieści się przy UL. RYBAKI 40A, PL-87-100, TORUŃ. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, specjalistyczne projektowanie, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Studio Reklamy POPROSTU Beata Kieliszczyk-Bochużyńska (REGON 87153449000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia