Sprawozdania finansowe Studio Reklamy I Poligrafii Forest
Dane bilansowe STUDIO REKLAMY I POLIGRAFII FOREST
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 1 792 211,68 | 1 408 196,41 | 1 436 878,76 | 1 830 727,80 | 1 274 138,70 | 1 623 881,71 |
| A. Aktywa trwałe | 144 704,90 | 125 504,13 | 183 425,96 | 132 697,79 | 81 969,62 | 49 791,45 |
| B. Aktywa obrotowe | 1 647 506,78 | 1 282 692,28 | 1 253 452,80 | 1 698 030,01 | 1 192 169,08 | 1 574 090,26 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 1 792 211,68 | 1 408 196,41 | 1 436 878,76 | 1 830 727,80 | 1 274 138,70 | 1 623 881,71 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 149 568,22 | 141 886,49 | 59 518,83 | -12 157,32 | 71 721,45 | 143 732,83 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 642 643,46 | 1 266 309,92 | 1 377 359,93 | 1 842 885,12 | 1 202 417,25 | 1 480 148,88 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 32 860,65 | 101 646,85 | 349 898,73 | 455 115,18 | 343 628,66 | 294 347,56 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 609 782,81 | 1 164 663,07 | 1 027 461,20 | 1 387 769,94 | 858 788,59 | 1 185 801,32 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wino jako upominek na święta wyszło z mody. Sprzedaż wyhamowała
Drinki i piwa bez procentów, koktajle czy wina musujące radzą sobie na rynku nieźle, ale pozostałe alkohole sprzedają się coraz gorzej – wolumen spada, a wartość sprzedaży stoi w miejscu. Szczególnie
Kampol-Fruit i wojna sędziego komisarza z syndykiem
Ile kosztuje blackout jak wzrosną ceny mieszkań i twarde nie dla Mercosur
Jak uniknąć totalnej awarii sieci elektroenergetycznych? Na to pytanie odpowiada najnowsza strategia PSE. W Unii Europejskiej ważą się losy umowy z krajami Mercosur.