Firma Studio Optyczne Niezła Para Wojciech Gorzołka
Adres | ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI 879, PL-43-100, TYCHY | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | niezlapara.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne |
Działalność PKD:
Firma STUDIO OPTYCZNE NIEZŁA PARA WOJCIECH GORZOŁKA została założona 2019-03-04 i obecnie mieści się przy ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI 879, PL-43-100, TYCHY. Główna działalność firmy to produkcja urządzeń i wyrobów medycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe w naukach społecznych, badanie rynku i opinii publicznej, fizjoterapia, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa i konserwacja maszyn, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, szkło i wyroby ze szkła. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Studio Optyczne Niezła Para Wojciech Gorzołka (REGON 24021901400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.