Zarząd firmy Studio Mw K.smoliński, T.mazurek - Smoliński Krzysztof
Smoliński Krzysztof jest w zarządzie KRS STUDIO MW K.SMOLIŃSKI, T.MAZUREK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Smoliński Krzysztof jest również w zarządzie STUDIO MW K.SMOLIŃSKI, T.MAZUREK, która została założona 2004-04-29 i ma siedzibę przy GILARSKA 4, PL-03-589, WARSZAWA. KRS STUDIO MW K.SMOLIŃSKI, T.MAZUREK zajmuje się produkcja wyrobów tartacznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja chemikaliów i wyrobów chemicznych, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, transport lotniczy, magazynowanie, przechowywanie i działalność usługowa wspomagająca transport, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji i inne. NIP STUDIO MW K.SMOLIŃSKI, T.MAZUREK: 5241000027. REGON STUDIO MW K.SMOLIŃSKI, T.MAZUREK: 010673381.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Smoliński Krzysztof
Pozostali członkowie zarządu
Tomasz Bernard Mazurek |
Więcej informacji o STUDIO MW K.SMOLIŃSKI, T.MAZUREK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.