Zarząd firmy STUDIO KUCHENNE ANNA MAŁGORZATA MAZURKIEWICZ - MAŁGORZATA MAZURKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA MAZURKIEWICZ (CEIDG)
MAŁGORZATA MAZURKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STUDIO KUCHENNE ANNA MAŁGORZATA MAZURKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-01-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO 37, PL-85-619, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności MAŁGORZATA MAZURKIEWICZ to Produkcja mebli kuchennych (PKD główne: 31.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych mebli, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP STUDIO KUCHENNE ANNA MAŁGORZATA MAZURKIEWICZ: 5541319170. REGON STUDIO KUCHENNE ANNA MAŁGORZATA MAZURKIEWICZ: 34153614000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA MAZURKIEWICZ
Więcej informacji o STUDIO KUCHENNE ANNA MAŁGORZATA MAZURKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.