Firma STUDIO GEODEZYJNE GEONET 2 MARCIN BIERNAT
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne |
Działalność PKD:
Firma STUDIO GEODEZYJNE GEONET 2 MARCIN BIERNAT została założona 2005-06-01 i obecnie mieści się przy UL. BÓŻNICZNA 3116, PL-26-600, RADOM. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badania i analizy techniczne, kupno i sprzedaż nieruchomości, pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, różny zakwaterowanie, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, tłumaczenia, usługi reklamowe, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie STUDIO GEODEZYJNE GEONET 2 MARCIN BIERNAT (REGON 14012914200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.