Zarząd firmy STUDIO FRYZJERSKIE GLAMOUR Krystyna Adamczyk - Krystyna Adamczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krystyna Adamczyk (CEIDG)
Krystyna Adamczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STUDIO FRYZJERSKIE GLAMOUR KRYSTYNA ADAMCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PLAC TARGOWY 2, PL-32-540, TRZEBINIA. Główny zakres działalności Krystyna Adamczyk to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP STUDIO FRYZJERSKIE GLAMOUR KRYSTYNA ADAMCZYK: 6281250469. REGON STUDIO FRYZJERSKIE GLAMOUR KRYSTYNA ADAMCZYK: 38030725000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krystyna Adamczyk
            
                    Więcej informacji o STUDIO FRYZJERSKIE GLAMOUR KRYSTYNA ADAMCZYK
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
                    Rafineria Gdańska inwestuje w zielony wodór
Jedna z największych rafinerii w grupie Orlen korzysta z dobrej koniunktury na rynku paliw. O tym, na co wyda blisko miliard złotych w ramach zaktualizowanej strategii, mówi prezes Adrian
                    Wody Polskie kwestionują inwestycje na działce, Piotr Wielgomas odpowiada
Piotr Wielgomas przeprowadził na działce w Zabłotni inwestycje związane z rekultywacją i nawadnianiem terenu. Część z nich kwestionują Wody Polskie. Właściciel działki zapewnia, że przywróci
                    Ubezpieczyciele zwiększają zakres wojennych polis
Choć w standardowych polisach szkody w wyniku wojny czy aktów terroryzmu są wyłączone z odpowiedzialności ubezpieczycieli, to rynek musiał się dostosować do nowej rzeczywistości. Dlatego od zasady