Zarząd firmy STUDIO BUDOWLANE UNITY MAŁGORZATA TISCHNER wspólnik spółki cywilnej - MAŁGORZATA TISCHNER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA TISCHNER (CEIDG)
MAŁGORZATA TISCHNER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STUDIO BUDOWLANE UNITY MAŁGORZATA TISCHNER WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KĘDZIERSKIEGO 266, PL-01-493, WARSZAWA. Główny zakres działalności MAŁGORZATA TISCHNER to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP STUDIO BUDOWLANE UNITY MAŁGORZATA TISCHNER WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 7341033375. REGON STUDIO BUDOWLANE UNITY MAŁGORZATA TISCHNER WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 49197884000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA TISCHNER
Więcej informacji o STUDIO BUDOWLANE UNITY MAŁGORZATA TISCHNER WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.