Zarząd firmy STUDIO ARTYSTYCZNO-REKLAMOWE POMORZE MAREK ABRAMOWICZ - MAREK ABRAMOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK ABRAMOWICZ (CEIDG)
MAREK ABRAMOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STUDIO ARTYSTYCZNO-REKLAMOWE POMORZE MAREK ABRAMOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-04-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZECHOWSKA 13, PL-85-564, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności MAREK ABRAMOWICZ to Wydawanie książek (PKD główne: 58.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna książek, sprzedaż detaliczna gazet i pozostałych periodyków oraz artykułów papierniczych, sprzedaż detaliczna dzieł sztuki, wydawanie gazet, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania i inne. NIP STUDIO ARTYSTYCZNO-REKLAMOWE POMORZE MAREK ABRAMOWICZ: 9670720008. REGON STUDIO ARTYSTYCZNO-REKLAMOWE POMORZE MAREK ABRAMOWICZ: 09148593700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK ABRAMOWICZ
Więcej informacji o STUDIO ARTYSTYCZNO-REKLAMOWE POMORZE MAREK ABRAMOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Zaufać matce czy córce? O inwestowaniu w grupy kapitałowe
Lepiej postawić na akcje głównej spółki w grupie kapitałowej, czy jedną z notowanych spółek zależnych? Na przykładzie cyber_Folksa sprawdziłem, w czym tkwi większy potencjał.

Polskie startupy odnoszą w świecie sukcesy. Vastpoint ma globalne ambicje
Aleksandra Pędraszewska, współtwórczyni funduszu Vastpoint, wskazuje silne strony polskiego ekosystemu startupowego i proceduralne bolączki, które hamują jego rozwój.

Gotówka też musi dla mnie pracować. Jest na to sposób
Inwestuję od niemal roku, a ciągle okazuje się, że czegoś nie wiem. Nie wiem na przykład, dlaczego gotówkowa część mojego portfela nie przynosi mi żadnych odsetek. A przecież powinna, prawda?