Zarząd firmy STUDIO 44 MAGDALENA CHOLEWIŃSKA - MAGDALENA CHOLEWIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA CHOLEWIŃSKA (CEIDG)
MAGDALENA CHOLEWIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STUDIO 44 MAGDALENA CHOLEWIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-12-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HUGONA KOŁŁĄTAJA 44, PL-05-402, OTWOCK. Główny zakres działalności MAGDALENA CHOLEWIŃSKA to Działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna (PKD główne: 96.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność w zakresie pozostałej opieki zdrowotnej i inne. NIP STUDIO 44 MAGDALENA CHOLEWIŃSKA: 5321956288. REGON STUDIO 44 MAGDALENA CHOLEWIŃSKA: 36006268600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA CHOLEWIŃSKA
Więcej informacji o STUDIO 44 MAGDALENA CHOLEWIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych