Sprawozdania finansowe Struktum Sj
Dane bilansowe STRUKTUM SJ
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 11 763 259,27 | 10 583 964,38 | 11 025 433,07 | 11 606 462,20 | 9 582 793,90 | 9 082 960,94 |
| A. Aktywa trwałe | 7 516 440,32 | 7 314 423,57 | 7 112 357,18 | 7 106 482,00 | 6 876 522,28 | 6 918 549,76 |
| B. Aktywa obrotowe | 4 246 818,95 | 3 269 540,81 | 3 913 075,89 | 4 499 980,20 | 2 706 271,62 | 2 164 411,18 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 11 763 259,27 | 10 583 964,38 | 11 025 433,07 | 11 606 462,20 | 9 582 793,90 | 9 082 960,94 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 6 237 638,94 | 6 587 426,38 | 5 587 676,15 | 6 532 055,06 | 6 712 695,66 | 6 799 664,75 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 5 525 620,33 | 3 996 538,00 | 5 437 756,92 | 5 074 407,14 | 2 870 098,24 | 2 283 296,19 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 2 181 817,94 | 2 181 817,94 | 2 181 817,94 | 2 181 817,94 | 1 636 356,34 | 1 090 901,74 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 343 802,39 | 1 814 720,06 | 3 255 938,98 | 2 892 589,20 | 1 233 741,90 | 1 192 394,45 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje