Sprawozdania finansowe Strefa Marketingu

Bilans spółki Strefa Marketingu

Wiek firmy:
Wiek:
4 l. 11 mies. 27 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe STREFA MARKETINGU

ROK
2020
2022
2023
Aktywa razem 16 213,61 21 648,01 47 153,46
A. Aktywa trwałe 145,90 348,52 162,40
B. Aktywa obrotowe 16 067,71 21 299,49 46 991,06
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00 0,00
Pasywa razem 16 213,61 21 648,01 47 153,46
A. Kapitał (fundusz) własny 5 911,01 12 745,85 28 625,91
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 10 302,60 8 902,16 18 527,55
I. Zobowiązania długoterminowe - - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe - - -
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.