Firma STREFA DREWNA I BUDOWY Marta Chraboł
Adres | 2/2A, PL-16-061, NIEWODNICA NARGILEWSKA | |
Województwo | podlaskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego |
Działalność PKD:
Firma STREFA DREWNA I BUDOWY MARTA CHRABOŁ została założona 2022-02-02 i obecnie mieści się przy 2/2A, PL-16-061, NIEWODNICA NARGILEWSKA. Główna działalność firmy to hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa i konserwacja maszyn, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, produkcja gier i zabawek, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby tekstylne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie STREFA DREWNA I BUDOWY Marta Chraboł (REGON 36279698400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.