Zarząd firmy STREFA DOBREGO SMAKU Adam Orłowski - Adam Orłowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Orłowski (CEIDG)
Adam Orłowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STREFA DOBREGO SMAKU ADAM ORŁOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-11-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIECZYSŁAWA NIEDZIAŁKOWSKIEGO 8/10, PL-26-600, RADOM. Główny zakres działalności Adam Orłowski to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. NIP STREFA DOBREGO SMAKU ADAM ORŁOWSKI: 9482602221. REGON STREFA DOBREGO SMAKU ADAM ORŁOWSKI: 36008237000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Orłowski
Więcej informacji o STREFA DOBREGO SMAKU ADAM ORŁOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach